2021年9月25日 星期六

建華 ~~~!!! Seth or Yeth, they are like best friends. There are guys are like that in nature. 很多男孩子有那種好朋友如果講 professional life must clash

 And their standing are as 5 Lords. 

5 There

5 There.

Eben is another kind of independent person, 建華! 

Professional life, they are like trustworthy best friends !!! 專業領域上,他們是好朋友!

建華你知道什麼叫做細細小小的人嗎 ?

細細小小的人格 ~~~~!!!!!!

 你如果繼續下去做那種 2 D 線與點的人生~你想待在那種世界嗎 ?

Points and Strings Worlds ?

They also are guards ....

 

 建華, Do you want to talk to me face to face, every problematic since the day you have a play role: 白子畫 as 尊上? Not that I ever need to ask 小鬼小和尚?

你要不要一對一跟我好好把話說清楚? 自從你有一個角色叫做白子畫尊上,不需要我去特別詢問小鬼小和尚群們?

你們覺得霍建華哥哥是????


 台灣文化大學還有一種叫做文化,你是什麼藝術大學是你哥哥知道哪一種 Danny 我自己找說說你在怎麼細細小小? 叫做詮釋我的角色,然後呢? 你要不要思考不需要寫下來 ... ... 什麼叫做細細小小你在乎的所有問題呢?


我每一次都覺得我的背脊是涼的~好像朋友很多跟你有什麼關係??? 

你是只有工作的哪一種細細小小的人格的人??

那你的幹部他們不是你的朋友嗎 ?

你就可以招攬一整群~ you can leave me alone a tiny bit? 不是黏在我身上每一種問題你不知道呀 ! 我覺得很煩~~~!!!




沒有留言:

張貼留言

星海

 星兒 https://youtu.be/hgNCbff9byA Tiffany necklace it’s very pretty !! I had it. 🌹🌹🌹💐💐💐💐💐🌷🌷🌷🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌸 所有人都是為了一樣的名聲利 ../ 同樣的同意...