2021年9月5日 星期日

🌸🌸 I used to chase the jouranlist? 我以前追著記者打的意思? 🌸🌸

 2014 ! 

My father and his friends, his buddies? Are very mature people?

Correct ! 

I don't know what they are doing with their life, but they would never do those small petty things for every stupid little things in life, you are not supposed to be doing at it all!!!

 

怡君好像很喜歡死亡之書 ! 我以前在她的房間過夜過呀 ! 你們現在有沒有覺得~人生有點刺激? 不是太無聊呀 ! 

有黑色~因為他特斯拉絕對是?

黑白色!喔!那妳們晚年跟你們自己的家人,有沒有覺得人生絕望抵達最後終點沒? 

聽說人常常死!

你們相信人生死後哲理嗎?

是這樣?

喔!那妳們有沒覺得人生是比較好點!有點所謂老了有自己想要去做的事情,像看電視呀!花千骨呀!

這種事情是你們的人生目標嗎?

那妳們曾經想過以後要怎麼度過人生關於修行呀!尋找你們慧根啊!你們的師父呀!還是那個印度五百歲真的在哀本那種公眾演講者消失之後,他變臉!我以前英文講過

我記得他死了!應該不會有那種事情

其實很難過!他應該負責的事情!人就死了!



我覺得很累~但是人死了?我會告訴他的

你其實死了就好!!!真誠的!

 

Tina and Pang falls in love with you all?

我覺得我自己的東西我自己帶!我也沒有說我要全部不給他們自由!

I think NYSNC is assign to me like UB 5. That is okay. They die, they will die one day. Its really one life.

Not that 100 years could go passing.

I have a lot of friends too. Other friends. I don't really care about this friendship things.

 

 

Movies are very subjectives. Meaning you take one things, story, to last 1000 years to practice at it. 不管你們想不想修行就靠著尊上呀 !

這個劇本就是整個開! 如果你的心願是那條路,這其實沒有那麼狹小吧 ?

但是我會說,這是一個電視而已嗎 ?

自己想要什麼,看清楚呀 !

 你如果無心~那就是無心! 

有心那要做到呀 ! 世界上人們已經不是無知的人

更何況外國人講 Love and fame, to glory and money power....they are white races. They grow up differently, and they are guys too.

If they are guys.

 

 

 

 

 

沒有留言:

張貼留言

星海

 星兒 https://youtu.be/hgNCbff9byA Tiffany necklace it’s very pretty !! I had it. 🌹🌹🌹💐💐💐💐💐🌷🌷🌷🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌸 所有人都是為了一樣的名聲利 ../ 同樣的同意...