2021年9月4日 星期六

Is that Eben Pagan, Siddarthra 悉達多 and 方方?

 Really?

That's unfortunate ! 

My entire roof needs water resources.

I NEED WATER resources !!!!!!

Clean Water Resources 乾淨的水源 !!!!! 

乾淨的水源 !!!!!

乾淨的水源 !!!!!

乾淨的水源 !!!!!

乾淨的水源 !!!!!

乾淨的水源 !!!!!

They don't drink, I don't need to drink....

All the Commander-in-Chef don't need to drink?

Get up, get up get your butt up !!!

I need the Water Resource, Clean Water !!! Seacrust, Iseral, where is Dr. Gabriel? Yet to deliver, ghosty house?

 Diagonally to Wing the second Floor sign !!!!!!

第二號出口 !! 大安捷運站的下一站!

Next Stop after 方方的店= Plants, Gluten Free, Midetearean Food Dishes !!!

信義安和!!!何家慶 !! At that door with Annca, or with that Sailor Uranus !!!! Curly die hair guy? You lives where?

There is a number on the door next by, to go to the car garage?

信義路上的四個人????

That is all your road to be on the map?

我已經畫在地表上面~你們的老闆是自己拯救你們還是我等蜘蛛精 Austin's 未來~看在你們身高一樣的份上?

我講中文 !!!!!!!!


何家慶你爸在哪一個? Drive Bus, or 信義房屋的董事會!!!!

Is that the gate design to be?

Is those apartment, yet to destinate, was yesterday, or bomb to be desonated?

就是炸彈要乍到哪呀 ?

何家慶,你走路不長眼睛嗎 ? 叫做全家便利商店是? 日本賣 sushi 是? 那這一排是你看過去東方工商的對面餐廳是新的? 你剛上任是哪一年的哪一月呢?

叫做油漆的顏色是黃色嗎 ?

狄恩跟 Tamang 的相互對面是我加窗戶往你那個方向看,你來過嗎 ?

你怎麼不躺在我的床上睡睡看?

霍建華~這些事你的東西還是 Austin 回國之後的東西?

那好呀˙!

你們就是有錢的頂樓~~~水水水!!!!

買花買草~還有屋頂

就是長!!!!!!草!!!!!我的牆壁~~看了沒?

上個 post, I picture where?

Missing arms???


叫做樹藤!!!!!!!


我講的好像是正統中文呦 !!

Dr. Gabriel or Dr. Steven 來就是你們來比列陣的身高高 呀 !!!! 饒邦的爸到底在哪呢?

那霍建華跟趙又廷~那有個 Vic

叫做呷咪 ....成成?? 我還蟑螂的意思 Tiny 4.0?

What is that guy's name F4?

My sister might know your original comic books so ugly looking guys of 4.

You all flute me ballons?

really?

On the MTV!!!!!!!


你叫做周渝民!! 喔! 

逾??

喔~~~ 我的爸爸有兩支手機



知道為什麼我的臉長這樣呢?

你們又沒有放大的版本叫做進門的第一件事情呢?

 真的嗎 ?

真的 真的 So das Neh~~~~~!!!!!! (N/a) 大概 None-applicable.


Where is NSYNC?

oh I owe you an explaination? 我欠你們的一個解釋嗎 ? 真的嗎 ?

I was on the street, I met them on the road.

Ask them, you all are guys. I know that, by the height !!!!!

我跟他們說我在路上碰到你們的~我躺在街上的時候 !!!






The commercial says what marraige those cartoon in white hair animal, Japanese Animation.....郎牙!!!! 什麼 anniversary stuffs used to be??? 亂馬 !

小龍她們家 ~~很多地方可以躺呀 !!! 我家只有一個屋頂!! 隔壁是詹先生的 東西!!!!!

叫做他們站在他們家上面的!!!!

白雲朵朵昨天~不知道這些東西飛到哪裡~

四隻鳥!!!!!白雲朵朵的影片!!!=鳥~

所以鳥飛了~跑了~~~~

方方呀 ~ 悉達多呀 ! 還有本名呢!

 

https://youtu.be/N1Nm-M1SLn8


來~~過來一下 !

那種日本卡通的英文其實在美國叫做 : Japanese animation, NOT Japanese Cartoon 中翻英 !! 懂嗎?


還有~你們是不是很想收集那種東西?

Poster = 海報呀 !


美國走 Manga 路線~不是 日本漫動色情路線!!!


動漫!

Austin 你是唯一有錢可以玩耍的!!! 你的朋友是你爸媽的心痛,還是他們都決定抱著你們一起哭???

傷心欲絕 ~~~

 

 



沒有留言:

張貼留言

星海

 星兒 https://youtu.be/hgNCbff9byA Tiffany necklace it’s very pretty !! I had it. 🌹🌹🌹💐💐💐💐💐🌷🌷🌷🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌸 所有人都是為了一樣的名聲利 ../ 同樣的同意...