2021年8月19日 星期四

❄️What? Is SMCH a lot of them? ❄️

 該走的都已經走了~我也不清楚! 人在很多生命之中,喜歡做越矩的動作,在任何一個團體,遙望會有人看到,在一團人裡面,誰跟誰起了爭執,倆個吵起來,非常的兇猛! 不是愛護,是凶猛,要殺了彼持,世界上很多這種形式的世界小團體,再有一天,就突然 ...不知去向

我曾經告訴你們,Treason

曾經 ! 在一個團體裡面,很多人都只是存在一起 Party, 互相幫助,乎相偕持,最多能多久的情誼?

說真的~ 很多你們的執念,根本不記得我講的一句廢話,眼前最想要做的事情是如何殺了彼持,我都說了,我勢不得已才必須,你們可以選擇一輩子,眼嫌他人ㄊ恩,人常常看不到,有人沒有覺得你們自己的小團體是要往哪個方向前進,我從來有沒有團體,我都其實,會告訴你們,人的一生,你們幻想聽說都是美軍在演練我的人生,我曾經說過,也許他們給予我的祝褔是很多很多的,只是你們如果真的知道,是你們有一天要前往無數的世界之前的一個通知,叫做你們不小心死了 ! 

人的眼界,並不是在靈修,在任何時間點的任何世代,其實都是一樣的,其實都是一樣的

這個世代都會錯過,因為只是一個過往的時間,聽到溺的東西,人都是非常非常的悲觀的,你們思想一直都是非常非常的悲觀的,叫做上帝的不公平 !

世界上的人不會因為你上進,而對你好一點,一點都不會 ! 只有我會,但是如今,你們想過沒有,下一個瞬間,是五年之後嗎 ? 

我說過美軍或是各國的 Pixie front door, or Police networks, in any forms. They are God still, no matter which religion nature you becomes...on paper or on TV.

 

Do you know why people grow to become confidence in themselves? 

That person whom to become confidence themselves? It is when someone ask me a question, I do not hesitate if I know the answer or not. If I know, I say I know. If I don't know, I tell them "what are you asking?", in case I didn't understand the question?

I will tell you, I been a tutor for a very long time.

If how you all are nervous...

If you are nervous

if you nervous

you nervous

u nervous...the way, just to open a conversation when one person shows up in CADS?

You will tell me, just taking one student is all you ever do for PCAT, right?

Linda might not be there anymore. They are State funding offices, to tell me they hire tutors in one semester....


沒有留言:

張貼留言

星海

 星兒 https://youtu.be/hgNCbff9byA Tiffany necklace it’s very pretty !! I had it. 🌹🌹🌹💐💐💐💐💐🌷🌷🌷🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌸 所有人都是為了一樣的名聲利 ../ 同樣的同意...