2021年8月27日 星期五

I remember now .... 霍 建 華 !!!!! The Housing plan !!! You are the to-do- maid guy !!!!

 You actually speaking in Chinese right?

我在說牽動人員在場地上面,遠方瞭望 ~我其實我不知道他們故宮把我爸擺到哪裡了 ~~~

公主小妹說巴西

Victoria Secrets 說南美洲

你查了什麼鬼東西沒有? 就住在哪裡呀 ?

我一直都記得,可是~你不是應該在這裡有時候嗎 ? 我有看到呀 ! 所以你到底是己身呢? 煩死人了 !

 我之前提議不錯你們住在 Double Tree and Watermarke,你們現在兩個很好用的意思? 霍建華跟趙又廷

我的場地都滿了 ~ 他們都是現實的人,原來侍衛長如果是存在的,你是可以有用途的? 

這是我的電話 ...我自己擦 !! 


你會做什麼? 吃東西沒?





他們的存在需要現在馬上開始的那種 design somewhere somehow, before they die ....

門口我甩身,轉身,碰第二道門

下來是一個階梯的 carpet color different, layer, to next few steps are first down, lower touch hand hold straight down stairs. Its one floor stairs down. Elevator apartment.

You can just design a house like 3305 Riverdale, now I remember they have stairs, so many....for people like you or them to be....

hit on the Rock.

They gonna live in the City anyway.


沒有留言:

張貼留言

星海

 星兒 https://youtu.be/hgNCbff9byA Tiffany necklace it’s very pretty !! I had it. 🌹🌹🌹💐💐💐💐💐🌷🌷🌷🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌸 所有人都是為了一樣的名聲利 ../ 同樣的同意...